Commander Fort
Ricardo Fort kısa sürede ün kazanan uçuk bir milyonerdi. “Commander Fort” kendisinin gerçekte kim olduğunu ve şöhrete giden yolda gizli tuttuğu özel hayatını açığa kavuşturur: aile çatışmaları, çelişkilerle dolu cinselliği ve sağlık sorunları.
Servetini sevgi satın almak için harcadı. 27 ameliyat geçirdi. Hayallerini gerçekleştirdi. İnsanlar ona hayrandı. Ricardo Fort istediği gibi yaşadı ve olabilecek en iyi şekilde öldü. Ancak hikâyesinin arkasında aile çatışmaları, cinsel belirsizlik, ve fiziksel acı ile şekillenmiş bir geçmiş yatar. 4 bölümden oluşan ve onu en iyi tanıyan yakınlarının katılımıyla, “Commander Fort” Arjantin’in yakın geçmişteki en karizmatik milyonerinin sırlarını ortaya döküyor.