The Old Man
Dan Chase on yıllar önce CIA'den kaçmış ve o zamandan beri gözlerden uzakta yaşıyordur. Bir suikastçı gelip Chase'i öldürmeye çalıştığında eski ajan, geleceğini garanti altına almak için geçmişiyle artık barışması gerektiğini anlar.