Roketçi
7 yaşındaki Kit Secord, pilot olmak için çok heveslidir. Sonrasında ona bir haber gelir ve sıradaki Roketçi'nin kendisi olduğunu öğrenir. Artık o, sırt roketi takıp uçabilen bir süper kahramandır! Kit, sahip olduğu yeni havalı kıyafetleri ve gizli kimliğiyle, yaşadığı şehir Hughesville'i korumak için gökyüzünde süzülür. Yaşadığı destansı maceralarda ona en iyi arkadaşı Tesh, köpeği Butch ve uçak mühendisi olan büyükbabası Ambrose Secord eşlik eder.