Timon ve Pumba
Programın başrollerinde, Disney animasyon filmi Aslan Kral'dan tanıdığımız iki karakter olan mirket Timon ve yaban domuzu Pumbaa vardır. Orijinal filmin sonrasında geçen dizide karakterler hem ormanda hem de Kanada, İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri ve İspanya gibi dünyanın çeşitli yerlerinde talihsizlikler yaşar.