Burn Notice
Jeffrey Donovan'ın kara listeye alınan bir casus olan Michael Westen'i oynadığı seksi, aksiyon dolu bir saatlik dizi. Casuslar kovulunca insan kaynaklarından yazı almazlar, YAKILIRLAR.