Under the Banner of Heaven
Dedektif Jeb Pyre, Brenda Wright Lafferty ve kız bebeklerinin Salt Lake Valley'deki bir banliyöde öldürülmesini araştırırken, Aziz İsa'nın Kilisesi dininin kökenleri ve sarsılmaz inancın şiddetli sonuçları hakkında üzeri örtülmüş gerçekleri ortaya çıkarır.