Rookie Cops
Kore Ulusal Polis Üniversitesi'nde tam teşekküllü polis olmak için okuyan iki öğrencinin bu büyüme hikayesi, gençliğin zorluklarını, ruhunu ve tutkusunu anlatıyor. Birbirinden çok farklı bu iki öğrenci, görev sırasında hayallerini ve özlemlerini gerçekleştirmek için çalışırken, sosyal ve kişisel tutkular ortaya çıkıyor.