Outrun By Running Man
Popüler “Running Man”in yan yapımı olan ve çılgın bir rekabete sahne olan maçların ve süper yıldız konukların yer aldığı bu dizide Kim, Jong-kook, HaHa, Jee, Seok-jin, Song, Ji-hyo, Yang ve Se-chan bir araya geliyor ve çıtayı yükseltiyor!
Destansı bir yarışa katılacağından haberi olmayan 10 idol, gizlilik içinde bir araya getirilir.
Ji-hyo’nun Jong-kook, HaHa ve Se-chan’a gönderdiği tuhaf bir davetiye şüphe uyandırır.
Sıra, yarışmacılar ile Jong-min, Defcon ve Se-yoon arasındaki kahkaha dolu eşleşmeli savaşa geldi.
İlk içki bölümü; yeni bir oyun, içten sözler ve Kpop süper yıldızı Moon-bin'i getiriyor.
HaHa, Se-chan ve OH MY GIRL’den Seung-hee, Jang-koo’nun kamp yapma tavsiyesine uyar ve pişman olur.
Güncel “Running Man” programının yapım ekibi, geçmiş 11 sezon ile ilgili hikayeler anlatır.
Yaratıcı ikonlar eğlence eğitimi alır. Epik bir geleneksel Kore güreş maçı gerçekleştirilir.
Egg Kim, ShyuKa ve Choi Jun’un yıldız olma eğitimi onları sinir krizinin eşiğine getirir.