Kiss Sixth Sense
Zeu Ad'daki Planlama Ekibi 1'in en iyi hesap yöneticisi olan Hong Yesul'un bir sırrı vardır: birini öptüğünde geleceği görebilir. Bir gün, Yesul'un dudakları yanlışlıkla kötü takım şefi Minhu'nun dudaklarıyla buluştuktan sonra, gelecekte kendini onunla yatakta görür. Bu romantik ofis komedisi, asıl odak noktası iş olan Yesul'un etrafında dönüyor.
Yesool, Minhu'nun ona yüzük verdiği ve yıldönümü yemeğinde evlilik teklif ettiği bir gelecek görür.
Yesool sarhoş olur ve Minhu'ya yeteneğini anlatır. Eski sevgilisi Pilyo sonraki projesine katılır.
Yesool, Minhu'dan kaçmak için Pilyo'yla randevuya çıkar. Ama Pilyo'nun sorusu, zor durumda bırakır.
Minhu, Yesool'u içeri giren bir hırsızdan kurtarır ve Yesool Mopix sızıntıları için suçu üstlenir.
Yesool ve Minhu, ilişkilerinin gizli bir sözleşmesini yazarlar, ancak biri bunu keşfeder.
Pilyo, Yesool'un yeteneğini bildiğini itiraf eder. Üretim başlar ve durum karmaşıklaşır.
Minhu saçma bir itirafta bulunur. Yesool, Minhu hakkında giderek daha fazla merak duymaya başlar.