音樂, 紀錄片系列
《天籟美聲:底特律青少年合唱團》係一部由六個部分組成嘅紀錄片系列,記錄咗底特律青少年合唱團為咗畢生難得嘅演出做準備嘅過程。 透過佢哋嘅雙眼,我哋會一齊經歷佢哋追求將自身才能提升到新水平並喺世界最大舞台之一表演嘅夢想嘅同時,喺底特律長大嘅人生高潮和低谷,以及應對平衡家庭、學業同運動競技嘅挑戰。
《天籟美聲:底特律青少年合唱團》係一部由六個部分組成嘅紀錄片系列,記錄咗底特律青少年合唱團嘅細路為咗畢生難得嘅演出做準備嘅過程。 透過佢哋嘅雙眼,我哋會一齊經歷佢哋追求將自身才能提升到新水平並喺世界最大舞台之一表演嘅夢想嘅同時,喺底特律長大嘅人生高潮和低谷,以及應對平衡家庭、學業同運動競技嘅挑戰。2019年喺《全美一叮》露面之後對合唱團及佢哋嘅總監安東尼韋特嚟講係一個關鍵時刻,因為佢面臨更換幾名關鍵成員、要保持合唱團喺底特律嘅影響力,同時要搵機會送佢哋重返全國聚光燈下嘅綜合挑戰。