Dragon Ball Super
After defeating Majin Buu, life is peaceful once again. Ordered by Chi-chi to earn money, Goku works even as he wants to train even more. Meanwhile, Goten, about to become a brother-in-law to Videl, sets out on a journey with Trunks to find her a present.