Dragon Ball Z Kai
For the first time in history, experience the legendary Z as the master intended: bigger, faster, stronger, and packed with the pulverizing power to blow your puny minds! Beef up your collection with this manga-centric, fresh take on Akira Toriyama's original vision, featuring more action than you can handle, revitalized animation, and an amped-up audio experience that will make your ears beg for mercy!