Frasier (1993)
Comedy series set in Seattle, WA, which chronicles the lives of an eloquently pompous radio show host Dr. Frasier Crane (Kelsey Grammer), his brazen radio producer Roz (Peri Gilpin), his competitive, high-brow brother Niles (David Hyde Pierce), their crotchety father Martin (John Mahoney) and his quirky live-in nurse Daphne (Jane Leeves).