Just Shoot Me
Fashion and mayhem at the offices of Blush magazine, where Maya, (Laura San Giacomo of Sex, Lies, & Videotape and Pretty Woman) works for her father (George Segal) and a host of eccentric and neurotic co-workers. There's Nina (Wendy Malick), a libido-driven ex model, Elliot (Enrico Colantoni), the magazine's photographer and Dennis (David Spade), her father's power hungry assistant.