Winning Time: Reggie Miller Vs. The New York Knicks
In the 1995 Eastern Conference Semifinals, Reggie Miller solidified his status as Public Enemy #1 in New York City. With moments to go in Game 1, Miller scored eight points in 8.9 seconds to give the Indiana Pacers an astonishing victory. Peabody Award-winning director Dan Klores captures the intensity of a rivalry between two cities that critics called “a must see.” (Los Angeles Times)