One Tree Hill
In a small North Carolina town, two estranged half brothers carry on very different lives. Basketball prodigy Nathan Scott has inherited the throne of high school popularity once held by his father, Dan, while Lucas Scott, also a talented player, stays an outsider. Spending nights shooting hoops on a riverfront court, Lucas remains the son Dan never acknowledged. Now, Lucas and Nathan's paths intersect for the first time, and in the middle of the crossroads stands Peyton Sawyer, Nathan's beautiful, edgy girlfriend who just may have more in common with Lucas. Throw in the quiet animosity between Dan and his brother, Keith, along with Lucas' mother, Karen -- all of whom must cope with the aftermath of their choices -- and something has to give.