The O.C.
This soap opera mines the intertwined lives of the Cohen, Cooper and Nichol families for drama, with a contemporary music soundtrack adding to the proceedings. Ryan, a teenager from the wrong side of the Chino tracks, finds himself in well-to-do Newport Beach, an enclave of Southern California's Orange County. Taken in by a lawyer and his family, Ryan winds up in the midst of snarky, wealthy high schoolers and their sun-drenched angst.