Soul of a Nation Presents: X/onerated -- The Murder of Malcolm X and 55 Years to Justice
This special profiles Muhammad Abdul Aziz, a man who was wrongfully convicted of Malcolm X's assassination. Featuring the first TV interview with Aziz since his exoneration.