Ol' Dirty Bastard: A Tale of Two Dirtys
The definitive documentary on Wu-Tang Clan founding member Ol' Dirty Bastard. The film explores how Russell Tyrone Jones created Ol' Dirty Bastard, a Hip Hop alter ego superhero that would ultimately consume him.