Secrets of Penthouse
The series reveals the extraordinary story behind the rise and fall of Bob Guccione, at his height one of the wealthiest men in America, who made millions with Penthouse Magazine taking on Playboy and pushing the world of adult entertainment further than ever before. When he died in 2010, he had lost his fortune. The series reveals the truth about Bob and the impact he had on those closest to him.