Prisoners of the Snow: A Special Edition of 20/20
Chronicling the crash of the 1972 Uruguayan Air Force Flight 571, which was carrying a rugby team traveling with friends and family to a match in Chile, in a remote location in the snow-covered Andes Mountains.