Alert: Missing Persons Unit
Alert: Missing Persons Unit is a procedural drama about the Philadelphia Police Department’s Missing Person’s Unit (MPU). Each episode features a heart-pounding, life-or-death search for a missing person that runs alongside Jason Grant and Nikki Batista’s series-long quest to find out the truth about their long-lost son.