Cardinal
In this atmospheric thriller, demoted Detective John Cardinal (Billy Campbell) is brought back into Homicide when the hunch he wouldn’t let go is proven correct. Now, as he relentlessly tracks a serial killer, he must keep a watchful eye on his new partner, Detective Lise Delorme (Karine Vanasse), who he believes may have a secret agenda, while managing family issues of his own.