Ken and Barbie Killers: The Lost Murder Tapes
Glamorous couple Paul Bernardo and Karla Homolka fall in love and marry, but they become the most notorious killers in Canadian history after murdering three schoolgirls. Homolka escapes justice by cutting "a deal with the devil."