Gypsy's Revenge
Dee Dee Blanchard is a full-time caregiver to her daughter, Gypsy, who is dogged by debilitating illnesses; then, an unsettling status update on Dee Dee's Facebook page leads to the discovery of her body and the launch of an investigation.