Sailor Moon
Usagi Tsukino is a clumsy but kindhearted teenage girl who transforms into the powerful guardian of love and justice, Sailor Moon. Meeting allies along the way who share similar fates, Usagi and her team of planetary Sailor Guardians fight to protect the universe from forces of evil and total annihilation.