Sabrina: The Teenage Witch
Sabrina is a normal teenager, except for one thing -- she's a witch! Guided by her aunts, who come from a long line of witches, and Salem, a mischievous warlock doing penance as a black cat, Sabrina continually struggles to harness her powers while wittingly wreaking havoc on friends and foes alike. While struggling through the growing pains associated with being a witch and getting into lots of harmless trouble along the way, Sabrina realizes that magic is not quite as easy as pointing your finger.