Who Killed the Co-Ed? : An ID Murder Mystery
When 19-year-old college student Faith Hedgepeth is found brutally murdered in her off-campus apartment, the evidence leads police to believe that she knew her killer. Six years later Faith's murderer is still at large. Who killed Faith?