Dude Perfect: A Very Long Shot
It all started in a house in College Station, Texas in 2009. A group of friends sharing a house in college were doing what a lot of college kids end up doing with their time: messing around and coming up with ways to entertain themselves. But these guys were more creative, and when they posted a video of some trick shots on a nascent Internet platform called YouTube, well, things took off from there.
It all started in a house in College Station, Texas in 2009. A group of friends sharing a house in college were doing what a lot of college kids end up doing with their time: messing around and coming up with ways to entertain themselves. But these guys were more creative, and when they posted a video of some trick shots on a nascent Internet platform called YouTube, well, things took off from there. More than a decade later, Dude Perfect is a phenomenon – a sports-comedy troupe with a massive media following on the internet and television, through live performances, and even an amusement park they’re building near their homes in Texas. Now comes another step in their journey: DUDE PERFECT: A VERY LONG SHOT, a 30 for 30 film from ESPN chronicling their road to stardom, and where their path may go from here.