Wildlife ER
Get to the heart of the action in Australia’s busiest wildlife hospital, where iconic and endangered species come for critical care. Follow a passionate, skilled vet team that will stop at nothing to rescue, treat and rehab Australia’s unique native animals until they’re strong enough to return to the wild.