Girl
A woman returns home to exact revenge against her abusive father, only to find that someone else has gotten to him first. Her search for answers thrusts her into a small town’s sinister underbelly and puts her on a collision course with the sheriff who oversees it all.
Bella Thorne and Mickey Rourke star in this riveting revenge thriller from writer-director Chad Faust. Thorne plays a young woman who returns to her small hometown seeking revenge against her abusive father. But when she discovers that someone else has already murdered him, she embarks on a quest for answers and crosses paths with a menacing sheriff (Rourke).