Seoul Busters
Songwon Police Violent Crimes Unit 2 has the lowest arrest rate in the country. After their chief is demoted, the team is exiled to a closed daycare center. Enter Yubin, their new leader. Despite the team's initial distrust, Yubin and the team start to bond as they solve cases together.