I Scream, You Scream
A hybrid documentary following Geron, aka Showtime, who sells ice cream but longs to revisit his days in music as a DJ. After a perplexing dream, Geron embarks on a quest to connect with his musically-inclined son, Anthony, in hopes to create music ice cream lovers, and the world, will love.