The Academy
Azile, a young South African woman from the outskirts of Cape Town has learned to sail at The Academy, an initiative of the historic Royal Cape Yacht Club. As she prepares to race around South Africa’s infamous Robben Island, her mentor, Lindani, teaches her the lessons of life on the ocean.