Chief Detective 1958
In an era of violence and corruption, Park Yeonghan, a humble detective, joins forces with his fiery junior Sangsun, mighty Gyeonghwan, and elite Hojeong to uphold justice. Amidst prevailing darkness, they shine as beacons of hope, fighting for justice with determination.