Web of Death
Infinite persistence… Unfathomable people power… Unrivalled attention to details… Web of Death follows the work of relentless and ingenious online sleuths as they crack some of North America’s most frustrating murder cases using digital footprints, DNA databases and the power of social media.
Infinite persistence… Unfathomable people power… Unrivalled attention to details… Web of Death follows the work of relentless and ingenious online sleuths as they crack some of North America’s most frustrating murder cases using digital footprints, DNA databases and the power of social media. From the skull found inside a bucket of cement at a truck stop, to the lottery winner who suddenly disappears, and the mysterious identity of a woman murdered in a Californian orchard... our amateur detectives race to find the answers that have eluded law enforcement for years, even decades. These are tales of technical tenacity, colossal crowd-sourced manhunts and long-awaited justice.