Morning Light
Experience an inspiring true-life adventure aboard the high-tech sloop MORNING LIGHT. Fifteen rookie sailors have one goal in mind -- to be part of her crew, racing in the most revered sailing competition on Earth, the Transpac Yacht Race.
Experience a riveting and inspiring true-life adventure aboard the high-tech sloop MORNING LIGHT. Fifteen rookie sailors have one goal in mind -- to be part of her crew, racing in the most revered sailing competition on Earth, the Transpac Yacht Race. From start to finish, it's a rollercoaster ride of emotions and physical challenges, beginning with six months of intense training. Only eleven will survive to race in the grueling 2,225-mile Transpac. Matching wits and skills against experienced pros and the unforgiving, unpredictable Pacific Ocean, these young men and women develop a powerful bond and prove how dedication, teamwork and an unyielding spirit can overcome the greatest of odds.