Stolen Baby: The Murder of Heidi Broussard
Pretending to be pregnant at the same time as her friend, Magen travels to be by Heidi's side when she is ready to give birth. When Heidi and her newborn daughter go missing, suspicions about Magen's true intentions are questioned.