Which Brings Me to You
Two romantic burnouts, Jane and Will, are immediately drawn to each other at a mutual friend's wedding. After a disastrous hook-up in the coatroom, they spend the next 24 hours trading candid confessions of messy histories and heartbreaks on the off chance that this fling could be the real thing.