Pride and Prejudice
This is the definitive Pride and Prejudice starring Colin Firth and Jennifer Ehle. Witty Elizabeth Bennet charms smouldering, haughty Darcy against a backdrop of a picture postcard countryside, small-town assembly rooms and stately English homes.