Friedman's Shoes
Before the Internet, what did you do if you were a six-foot-something athlete in need of some really big (think size 22), really expensive shoes? You did whatever you could to get to Atlanta and see the guys at Friedman's.
Before the Internet, what did you do if you were a six-foot-something athlete in need of some really big (think size 22), really expensive shoes? You went to Atlanta to see the guys at Friedman's.