Absolutely Fabulous
Jennifer Saunders leads an all-star cast as the outrageous, fashion-obsessed Edina in this multi award-winning comedy. Life would be one long party, if only Edina's nerdy daughter Saffron would stop complaining and start joining in like a normal teenager.