Touch the Sound
Tento dokument nabízí hluboký pohled na zvuk, rytmus a čas skrz prožitky světově uznávané perkusionistky Evelyn Glennie, která téměř neslyší. Dokument zkoumá, jak jedinečným způsobem vnímá vibrace, a nabízí fascinující úvahu o tom, jak slyšíme, cítíme a propojujeme se se světem, i v tichu.