dokumentární, životopisný
Za literárním velikánem se ukrývá muž nesoucí obrovskou osobní tragédii. Tento film odhaluje tajný příběh života Rudyarda Kiplinga a zkoumá, jak smrt jeho dvou dětí vyvolala naprostou zkázu, ale zároveň dala vzniknout některým z jeho nejelegičtějších děl.