Mise: Rodina Yozakura
Taiyo skládá drsnou špionážní zkoušku, aby splnil Tsubomino přání zemřít. Momo zatím kuje pikle.
Ai, bývalá členka Tanpopa, se chce napravit a stěhuje se k Yozakurům. Klid ale brzy vezme za své.
Špion bronzové úrovně Sosuke Michibata rozpoutá ve škole chaos škodí Taiyovi sabotáží a šířením fám.
Shinzovy nákupy s Ayakou se zvrtnou v chaos, když mu Kengo a Nanao tajně pomáhají.
Taiyo se v první fázi zkoušky pro špiony utká se Shinzem v brutální hře na honěnou.
Taiyo čelí Kyoichirovi v děsivé závěrečné fázi zkoušky, kde uchazeči mizí ve tmě.
Taiyo se setkává s Kawashitou, aby se dozvěděl, jak zabít Tsubomi, ale objeví se jeho tchán Momo.
Mutsumi testuje Taiyovy sílící schopnosti a Futabě se nedaří naučit technické dovednosti od Shion.