Mupetí Mela
Po 45 letech hraní rokenrolu se Elektrická Mela vydává na velkolepou hudební cestu, aby nahráli své první studiové album. S pomocí nadšené hudební šéfky se musí věčně pohodová kapela – ve složení Dr. Teeth, seržant Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot a Zvíře – přidat na obrátkách, aby obstála současné hudební scéně a získala platinovou desku.
Po 45 letech hraní rokenrolu se oblíbená mupetí kapela, Dr. Teeth and Elektrická Mela vydává na velkolepou hudební cestu pod taktovkou mladé nadšené hudební šéfky Nory Singhové. Ta zapřísáhlé rockery přesvědčí, aby konečně napsali, nahráli a vydali své první studiové album. V naději, že zachrání svou skomírající nahrávací společnost, Nora znovu uvede kapelu – ve složení Dr. Teeth, seržant Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot a Zvíře – do rychle se rozvíjejícího moderního hudebního byznysu. Ale pohodářský styl věčně klidné ikonické kapely přináší stále nové a nové výzvy. Nora proto přizve na pomoc odbornici přes sociální sítě, svoji sestru Hannu, a svérázného skalního fanouška Mely, Mooga. Kapela, ve snaze konečně získat platinovou desku, narazí na některé z největších současných hudebních superhvězd.
Nořiny přehnané sliby ohrožují její roli v kapele a ohrožují i Janice, která je na lži alergická.
Nora hledá inspiraci a vezme kapelu na výlet do pouště, kde kde najdou víc než jen hudbu.
Přijíždějí rodiče Dr. Teetha, kteří zpochybňují jeho osud a ohrožují jak album, tak kapelu.
Nora a JJ se spojili, aby vytvořili film inspirovaný skupinou Beatles o o procesu tvorby alba.
Kapela se snaží prorazit na sociálních sítích, což se jim při přípravách na koncert nepodaří.