Peep and the Paperplane
Zatímco ptačí maminka Paula shání jídlo, jejímu synkovi Peepovi nečekaně pomůže papírová vlaštovka. Společně se vydají prozkoumat kouzelný svět kolem sebe. Jejich přátelství ale brzy projde zkouškou.