Plechový panáček
Jakmile se ale Tinny vymaní ze spárů žvatlajícího mimina, uvědomí si, že by si s ním přece jen rád hrál. Chvíli mu trvá, než zjistí, že jeho malý ničema zaměřil svou pozornost na věci.