André a včela
André se probouzí ze šlofíku a je přivítán otravnou včelou s hrozivým žihadlem. André si myslí, že bodavému hmyzu může utéct, ale včela moc dobře ví, že zvládne dohonit kohokoliv.
Není nic lepšího než poklidný šlofík v příjemném zalesněném údolí. Ale když se André probudí a přivítá ho otravný hmyz se žlutočernými pruhy a ošklivým žihadlem, vydává se na svižný – a bolestivý – výlet. André si myslí, že je mazaný a včelu snadno převeze a předhoní. Ale stejně jako všechen bodavý hmyz, včela moc dobře ví, že během pár sekund dožene kohokoliv.