La curva de la felicidad
Muž zničený rozchodem se snaží prodat byt, ale vzpomínky ho drží zpátky. Setkává se s třemi lidmi v krizi středního věku a společně rozhodují o osudu bytu. Nečekaně vzniká nová rodina, která si navzájem pomáhá překonat těžkosti.